تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

سایت بزرگ پولسازنت {مرکزاموزش درامدزایی دراینترنت)


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 50
  • بازدید کل : 771781

اگرهیچ تخصصی نداریم چگونه کسب وکار اینترنتی راه اندازی کنیم


بارها این سوال از من پرسیده شده است که اگر هیچ تخصصی نداریم چه طور باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ موضوع کاری خود را چه طور انتخاب کنیم؟ بدون هیچ تخصصی مگر می توان کسب و کاری راه اندازی کرد؟ یک سری از دوستان هم هستند که نداشتن تخصص را با عدم علاقه به هر چیزی بیان می کنند. یعنی می گویند نه علاقه ای به چیزی داریم نه تخصصی! حالا تلکیف ما چی هست؟ علاقه به داشتن کسب و کار اینترنتی داریم ولی خب چیزی بلد نیستم باید چه کار کنیم؟

در این مقاله دقیقا در مورد این افراد قصد دارم صحبت کنم. افرادی که تخصص خاصی ندارند و تاکید بر این دارند که به هیچ چیزی هم علاقه ندارند! آیا واقعا کسانی که اینطوری هستند قادر به راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند؟ در این مقاله همراه من باشید تا بگویم افرادی که هیچ تخصص و علاقه ای به چیزی ندارند چه طور و از کجا باید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنند.

 

علاقه خود را شناسایی کنید

هر فردی که بگوید به هیچ چیزی علاقه ندارد دروغ بزرگی گفته است. امکان ندارد کسی پیدا شود که به چیزی علاقه نداشته باشد. بالاخره تو این همه موضوع مختلف تو این دنیا باید به چیزی علاقه داشته باشد. شما هم اگر فکر می کنید به هیچ چیزی علاقه ندارید آدم نرمالی نیستید!

همین حالا فکر کنید چه کارهایی را در روز با کامپیوتر خود بیشتر انجام می دهید؟ بیشتر دنبال چه چیزهایی در گوگل می گردید؟ بیشتر پیگیر چه چیزهایی هستید؟ بیشتر تو اپلیکیشن های موبایلی هستید یا خبرهای فناوری اطلاعات را می خوانید؟

تمام کارهایی که انجام می دهید را لیست کنید. از بین آن ها به کارهایی که بیشتر انجام می دهید کمی فکر کنید. مطمئن باشید علاقه خود را می توانید پیدا کنید. شاید شما بیشتر وقت خود را به یادگیری نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ می گذارید. شاید دوست دارید اپلیکیشن موبایلی داشته باشید. شاید به نوشتن و وبلاگ نویسی علاقه مند باشید?

تمام این مثال هایی که زدم خودش می تواند استارت کار شما باشد. هر کدام از این موضوعاتی که گفتم می تواند کسب و کار اینترنتی پر سودی برای شما به وجود بیاورد. شاید همین الان پیش خود بگویید من که هیچ کدام از این ها رو بلد نیستم! من که تخصصی در این موضوعات ندارم پس چه طور باید کسب و کاری در این زمینه ها راه اندازی کنم؟

البته موضوعاتی که به آن ها اشاره کردم فقط مثال بود. حوزه های کاری زیادی وجود دارند که شما می توانید در آن ها موفق شوید که در ادامه در مورد اینکه چه طور باید متخصص شوید و کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید بیشتر صحبت می کنم.

 

چگونه به یک متخصص تبدیل شوید؟

هیچ کدام از افرادی که الان کسب و کار اینترنتی آموزش محور دارند از همان اول در کارشان متخصص نبوده اند. از خودم مثال می زنم! من زمانی که وب سایت همیا وب را راه اندازی کردم خیلی چیزها بلد نبودم. توی همین 10 ماهی که از فعالیت این سایت می گذرد خیلی چیزها، خیلی نکات ریز در مورد بازاریابی اینترنتی و سئو سایت یاد گرفته ام. قبلش هم بسیار تلاش کردم و مطالعات زیادی انجام دادم تا توانستم به سطح متوسطی در این زمینه برسم.

باور کنید هیچ کس از ابتدا در کارش متخصص نیست! با تلاش و مطالعه زیاد توانسته متخصص شود. کسانی که الان به خوبی در پادکست ها صحبت می کنند، کسانی که به خوبی محتوا تولید می کنند، کسانی که تصاویر زیبا خلق می کنند، کسانی که سئو بلد هستند، کسانی که طراحی سایت بلد هستند، همه آن ها وقت خود را روی آن گذاشته اند و یاد گرفته اند. هیچ کس یک شبه نمی تواند متخصص و در کاری خبره شود!

پیشنهاد می کنم راه اندازی کسب و کار اینترنتی با دستان خالی را هم بخوانید.

شما هم دقیقا باید این کار را انجام دهید. اگر واقعا در کارتان مصمم هستید، اگر واقعا دوست دارید از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید، اگر واقعا داشتن کسب و کار اینترنتی برای شما دغدغه است باید در کاری که به آن علاقه دارید متخصص شوید.

کار خیلی سختی نیست ولی شاید کمی زمان بر باشد. به عنوان مثال شما به فتوشاپ علاقه دارید می تونید از آموزش های رایگان یا پولی موجود در وب استفاده کنید و کم کم خودتان را در فتوشاپ حرفه ای کنید. یا اینکه مثلا به طراحی سایت علاقه دارید ولی هیچ تخصصی در آن ندارید می توانید از آموزش های رایگان و زیادی که در مورد طراحی سایت با وردپرس در وب فارسی موجود است استفاده کنید.

زمان ما یعنی 6 یا 7 سال پیش اینطوری نبود! اینقدر سایت آموزشی وجود نداشت. اینقدر محصولات آموزشی با کیفیت خوب موجود نبود! شاید یاد گرفتن چیزی کمی سخت و زمان بر بود. ولی الان با وجود منابع زیاد در هر زمینه در وب فارسی شما خیلی سریع می توانید هر چیزی را که بخواهید یاد بگیرید.

 

با وجود این همه رقیب چگونه در کسب و کار اینترنتی موفق شویم؟

خیلی از دوستان این سوال را از من می پرسند که تخصصی که ما داریم الان خیلی دست توش زیاد است. مثلا فتوشاپ بلد هستم ولی چه فایده؟ با این همه آموزش های رایگان و زیادی که در اینترنت وجود دارد چه طور محصولاتم را باید بفروشم؟ واقعا کسی آموزش های من را می خرد؟

اولین مسئله ای پیش می آید این است که زمانی شما در کاری واقعا متخصص شوید می توانید آموزش های زیاد و مختلفی را تولید کنید. فکرتان باز می شود و می توانید زنجیره محصولات خوبی را توسط ایده هایی که دارید به وجود آورید. مثلا همین فتوشاپ دنیای عظیمی دارد و شما بی نهایت محصول آموزشی در موضوعات مختلف می توانید تولید کنید. همین حالا محصولات آموزشی زیادی می توان توسط فتوشاپ تولید کرد که جای خالیشان در وب فارسی کاملا احساس می شود.

به عنوان مثال شما می توانید محصولی با عنوان “آموزش ساخت لوگوهای شرکتی” تولید کنید. یا محصولی با عنوان “چگونه با فتوشاپ آگهی ترحیم درست کنیم؟” یا محصولی با عنوان “طراحی کارت ویزیت شیشه ای” یا محصولی با عنوان “ساخت بنرهای تبلیغاتی دو بعدی کارتونی” یا محصولی با عنوان “آموزش فتوشاپ برای مدیران سایت ها” که در واقع این آموزش برای مدیران سایت هایی هست که قصد دارند تصاویر وب سایت خود (مثل تصاویر پست ها و محصولات آموزشی) را درست کنند می خورد، و خیلی از محصولات با موضوعات مختلفی که از یک فتوشاپ کار حرفه ای بر می آید را تولید کنید.

مسئله بعدی که پیش می آید داشتن رقبای زیاد و قدیمی است. چه طور با وجود این رقبا می توان موفق شد؟ ببینید دوستان به نظر من هر کسب و کار یا هر سایتی برای خود مشتری های خودش را دارد. این بر می گردد به همان مزیت رقابتی که در کسب و کارها وجود دارد. در واقع بارها گفته ام اگر مزیت رقابتی ندارید به هیچ وجه نمی توانید در کسب و کارتان موفق شوید.

البته کار فقط به مزیت رقابتی ختم نمی شود! خیلی چیزهای دیگر دخیل است که شما را از رقبای قدیمی و سرسخت خود می تواند جلو بیاندازد. مثل بازاریابی بهتر، سئوی سایت و جایگاه خوب در گوگل یا برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی و …

اگر سرمایه ای ندارید بهترین کار یادگیری است!

اگر واقعا سرمایه ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید باید از همین الان به فکر یادگیری و متخصص شدن در کاری باشید. چون شاید بدون سرمایه نتوانید مثلا یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. با این وجود خیلی ها ناامید می شوند و پیش خود می گویند ما هیچ وقت نمی توانیم کسب و کار اینترنتی داشته باشیم! ولی در صورتی که اینطور نیست. بهترین و کم هزینه ترین راه برای شما راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور بر پایه تولید محتوا است.

دست روی دست گذاشتن دردی را دوا نمی کند. به شما پیشنهاد می کنم همین حالا به دنبال یادگیری در زمینه مورد علاقه خود باشید. شاید متخصص شدن کار سخت و زمان بری باشد. ولی برای شروع اصلا نیازی نیست که حتما متخصص باشید. همانطور که اشاره کردم من زمانی که پولسازنت را راه اندازی کردم خیلی چیزها را بلد نبودم و در طول این مدت یاد گرفتم.

پیشنهاد ویژه : چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

 

جمع بندی و سخن آخر

اگر واقعا به کسب و کار اینترنتی علاقه دارید ولی سرمایه ای ندارید بهترین گزینه برای شما راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور است. انقدر مهم است که دوباره تکرارش کردم. تمام کسانی که از طریق کسب و کار اینترنتی پول دار شده اند دارای فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن موبایلی و یا دیگر کسب و کارها نبوده اند.

خیلی از کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند که اصلا معروف نیستند و چراغ خاموش دارند درآمدهای چند ده میلیون تومانی در ماه کسب می کنند. خیلی از افراد هستند که فقط با تولید محتوای آموزشی و فروش اطلاعات خود، کسب و کارهای پر سودی در اینترنت برای خود ساخته اند.

مطمئن باشید شما هم می توانید. حتی اگر محصولاتی که قصد تولید کردنشان را دارید به وفور در اینترنت یافت شوند یا اینکه رقبای زیاد و سرسختی داشته باشید باز هم می توانید از آن ها جلو بزنید. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.

ضمنا میتوانید 10روش کسب درامد از تلگرام رو به رایگان دانلود کنید

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 5115
کارنامه فارغ التحصیلی PSD

کارنامه فارغ التحصیلی PSD

فایل لایه باز و قابل ویرایش کارنامه فارغ التحصیلی (پایه دوازدهم) که در هر نرم افزار فتوشاپ قابل اجرا و ویرایش است . فونت مورد استفاده شده در فایل قرار دارد قبل از باز کردن فایل لطفا فونت را نصب کنید ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود جزوه مدیریت و کارآفرینی در مهندسی پزشکی

دانلود جزوه مدیریت و کارآفرینی در مهندسی پزشکی

جزوه تایپ شده مدیریت و کارآفرینی در مهندسی پزشکی آماده برای دانلود است.  فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و استفاده در هر نوع سیستم و دستگاه (لپ تاپ، موبایل و ...) کیفیت: عالی دانلود نمونه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود برنامه های گوگل پلی در تلگرام

آموزش دانلود تمامی برنامه های گوگل پلی در تلگرام اطلاعات فایل دانلودی: حجم کل: 3 مگابایت فرمت فایل: ZIP تعداد فایل ها : 1 عدد نکته: لینک‌های مربوطه داخل فایل ZIP هستش و پس از دانلود فایل ZIP اون رو استخراج کنید. در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید. چطور اعتماد کنیم: سایت ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود جزوه مبانی جغرافیای شهری دکتر عظیمی دانشگاه علامه

دانلود جزوه مبانی جغرافیای شهری دکتر عظیمی دانشگاه علامه

جزوه معتبر مبانی جغرافیا شهری آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: علامه طباطبائی استاد: دکتر میترا عظیمی سال: 1400 تعداد صفحات: 144 فرمت: پی دی اف PDF - به صورت اسلاید کیفیت: عالی حجم: 4.54 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): تایپی ... ...

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار حسابداری شالی (شرکت داده پردازی کاشان) آدرس سایت شرکت: https://kdps.ir/ مجموعه فایل PDF آموزش نرم افزار شالی شامل حساب و انبار + تمرین و حل تمرین ... ...

دریافت فایل : آموزش نرم افزار شالی
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست گلچین گلد 6 برای ارگ اندروید و ویندوز

ست گلچین گلد 6 برای ارگ اندروید و ویندوز

ست جدید گلد گلچین ۶ برای سیستم عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴ و موزیک استدیو) ست داری 250 عدد ریتم و تعداد +500 تا ساز است  بیشترین مقدار ریتم و ساز اونم با کیفیت ک میتونید از یه ست داشته باشید خوبی ست اینه ک تعداد ریتم و. ساز ها زیاده و شما ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ساخت بی نهایت جیمیل در تلگرام

 آموزش ساخت بی نهایت جیمیل در تلگرام  اطلاعات فایل دانلودی: حجم کل: 4 مگابایت فرمت فایل: ZIP تعداد فایل ها : 1 عدد نکته: لینک‌های مربوطه داخل فایل ZIP هستش و پس از دانلود فایل ZIP اون رو استخراج کنید. در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید. چطور اعتماد کنیم: سایت اپتور ...

دانلود جزوه مخابرات 1 دانشگاه امیرکبیر استاد داور

دانلود جزوه مخابرات 1 دانشگاه امیرکبیر استاد داور

جزوه درس مخابرات 1 آماده برای دانلود >> مشخصات دانشگاه: صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) استاد: دکتر امین داور فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و خواندن بر روی لپ تاپ، موبایل و ... نوع: تایپ شده رشته: مهندسی برق تعداد صفحات: 197 کیفیت: بسیار عالی دانلود نمونه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

پاسخنامه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول

پاسخنامه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول

بسمه تعالی پاسخنامه نمونه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول 6 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   تمام جلسات باهم، سوالات ترم جدید تمام سوالات تایپ شده با امکان جستجو هنگام آزمون   درصورتی که پاسخنامه دروس دیگری رو هم نیاز دارید می‌توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

حجم فایل : 115.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 33 عدالت از دیدگاه نهج البلاغه بسم الله الرحمن الرحیم فهرست: تعریف عدلچگونگی واداشتن نفس به عدالتویژگی های عدالتعوامل نیل به ستمگریاقسام ظلم و ستمنشانه های ستمکارانعواقب ظلم و ستماثرات عدالتاهمیت عدالتتوصیه هایی ... ...

فایل اکسل فرم های خام دستورالعمل پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت پیمانکاران

فایل اکسل فرم های خام دستورالعمل پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت پیمانکاران

فایل اکسل فرم های خام دستورالعمل پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت پیمانکاران طبق بخشنامه های 1232579 و 76574 - شامل فرم های اکسل: فرم الف و ب و پ -شامل فرم های اکسل: فرم 1و2 و3و4و5و6 - و شامل یک برنامه: فرموله آنالیز بها(اتوماتیک و خودکار) -تسریع در روند آنالیز بها و شرکت ... ...

شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی

شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی

حجم فایل : 382.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 1 شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی 2 تهیه کننده: استاد یار حسین اویسی مرکز تربیت معلم شهید رجایی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوینWeb: ovicy.blogfa.com Email: hovicy8@yahoo.com 3 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

نرم افزار Visualizer 3d

نرم افزار Visualizer 3d

    نرم افزار اورجینال Visualizer 3D فعال و بدون نیاز به کرک به همراه کتاب راهنمای فارسی ویژوالایزر نرم افزاری سه بعدی برای تعیین مکان هدف و اندازه گیری تقریبی هدف است. این نرم افزار ابزاری مناسب برای آنالیز دیتاهای بدست آمده از دستگاههای اسکنر تصویری میباشد . در ... ...

دریافت فایل : نرم افزار Visualizer 3d

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • چگونه میتوانم درمنزل کسب درامدکنم؟
  • پکیج کسب درامدتضمینی ازاینترنت {دلاری وریالی}
  • کسب درامداینترنتی 300000تومان درخانه درکمتراز30دقیقه{آپدیت دی 98}
  • خوداموز کسب درامد از اینترنت{اپدیت دی 98}
  • آموزش ویدئویی درامد ازاینترنت{اپدیت دی 98}

تهران -خ ولیعصر

توجه توجه :کلیه حقوق مادی ومعنوی سایت پول سازنت به تیم کسب وکار ثروت تضمینی http://servattazminy.ir تعلق دارد وازهرگونه کپی برداری خودداری فرمایید.